|
Tema
|
|
!!Yeah!!
Çavuş
07-23-2017, 02:11 PM,
#73
Gönderi
Çavuş
0
Rep
Karanlık tema çok kötü duruyor, beyaz bir temaya geçilmesi daha iyi olacaktır diye düşünüyorum.
Bazen konu içindeki yazılar, mesajlarda görünmüyor.
1
#73
Ciri
Root
07-23-2017, 03:10 PM,
#5,678
Gönderi
Root
0
Rep
Ayarlamaya çalışacağım yeni bir tema. Şimdilik idare et
#5,678
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
Şu anda bu konuyu okuyanlar: 1 Ziyaretçi

B-|